Followers

lördag 22 mars 2014

20:03:2014



Matthew Ward 20 mars 2014


Med kärleksfulla hälsningar från alla själar vid den här stationen, detta är Matthew, och nu skall jag tala endast för mig själv. När det malaysiska flygplanet försvann hjälpte jag en civilisation i en annan galax och hade ingen vetskap om händelsen förrän tre dagar senare när min mor först hörde om den och frågade mig vad jag visste om den.

Därefter kontaktade jag en kollega i Nirvana vars undersökning avslöjade att tre personer hade befunnit sig i ett flygplan omedelbart innan de anlänt till Nirvana på den dagen som planet försvann. Min kollega sa till mig att deras anteckningar visade att de avled av naturliga orsaker i enlighet med deras själskontrakt, och han kunde inte verifiera att de var på det plan vi talar om.

Sedan dess har familjen och andra ansvarstaganden hållit min mors tankar och tid fullt upptagna, och när hon frågade idag om jag hade bevisbar information nu så svarade jag ja, men jag föredrar att hon tar emot informationen direkt från min källa, Ashtar. Mamma, han väntar på din hälsning!

Hej Ashtar! Matthew sa att du har information angående det försvunna planet. Han vill att jag tar emot det direkt från dig istället för att han skriver om vad du sagt till honom.


Ja Suzy, jag vet, och hej! Det är ganska länge sedan vi talades vid och jag är glad för den här möjligheten för oss att vara tillsammans igen. Efter att Matthew bad mig berätta för dig vad jag vet så satte jag ihop en liten presentation och jag skall tala om rakt på sak vad jag vet.

Samtliga personer ombord på det saknade passagerarplanet flyttades till en liten planet som är ungefär som atmosfären på er planet och i viss mån också topografin, och invånarna där är ganska lik er befolkning till utseendet. När planet utvecklade allvarliga funktionsstörningar, som inte kunde åtgärdas, så skiftade vi det in till en högre dimension och satte kursen till den planeten. Inget av själskontrakten för besättningen och passagerarna inkluderade ett sådant äventyr, och inte heller inkluderade de döden vid det tillfället. I fall som detta har vi tillåtelse att träda in.

Den oväntade upplevelsen var verklig för dem, för alla bevittnade planets abrupta svängande, men ändå surrealistiskt eller drömlikt, för de flög genom rymden på ett sätt som inte liknar något de någonsin hade sett. Det fanns ingen panik eftersom räddarna använde vårt kommunikationssystem för att tala om vad som försiggick. Och energin i den kärleksfulla förklaringen skapade en lugn och fridfull acceptans inom de människor vars framtid blev omdirigerad.

Planet blev sedan dematerialiserat efter att alla hade stigit i land. De möttes av några av våra besättningsmedlemmar som hade tagit på sig kroppar med jordiska utseenden och dräkter för att underlätta nykomlingarnas första ögonblick i deras nya land, och sedan togs de till vad ni skulle kalla en exklusiv resort. Det är något av att ”börja om” för en själ från Jorden som räddas av en annan civilisation, och det har varit många sådana tillfällen under de senaste århundradena.

Under de första dagarna erhöll gruppen en ”nedladdning” av det enda språk som talas i den världen och grundläggande kunskap om befolkningen. Det är en enkel procedur, som att arbeta med era datorer. Efter en kort orientering och en fotografisk överblick av vad regionen erbjuder fick varje person välja mellan olika typer av bostäder, individuella transportsätt och anställning eller skolgång. Var och en fick ett papper som fungerar som en biljett för deltagande i alla händelser de önskar och mängder av ”poletter” som används för att skaffa varor eller tjänster.

Från tillflyktsorten blev alla tagna till den bostad de valt och fick också den transportering de valt jämte mat och alla andra grundläggande saker som behövs för hushållets skötsel. Man kan se detta som en lite ovanlig service från en ”Välkommen-vagn” (Welcome wagon). De nyanländas kunskap, talanger och intressen kommer att bli väl använda och uppskattade i den världen och, precis som på Jorden, är livet där så meningsfullt och uppfyllande som var och en gör det till.

Nu, Suzy, skall jag besvara frågorna som springer runt i ditt huvud. Nej, vi kunde inte sätta ner dessa människor på Jorden igen. Vi måste handla snabbt, men varenda möjlig faktor övervägdes och att färdas till den där världen var deras bästa alternativ – det var det enda alternativet som kunde garantera deras överlevnad.

Vi kunde inte sätta ned planet på en landningsbana på dess destinationsflygplats – utan landningstillstånd skulle det ha skapat kaos och fara för inkommande och avgående flygtrafik. Och vem kunde ha förklarat hur det odugliga planet plötsligt dök upp på marken timmar tidigare än planerat? Hur kunde dess plötsliga offentliga uppträdande varsomhelst kunna förklaras? Tja, det kunde det inte, men det var inte den avgörande faktorn! Det fanns inte tillräckligt med provision i planet, allra viktigast vatten, för alla ombord skulle ha fått leva länge utan påfyllning och det finns ingen avskild plats på er planet där vi kunde ha satt ned planet och garantera dessa människors överlevnad tills de blev hittade.

Vi önskar att alla i er värld kunde få veta att de är vid liv och mår bra på en planet som är mycket lik Joden, men vem skulle göra ett sådant uttalande? Vem skulle tro på det? Särskilt önskar vi att familjerna och vännerna till de människor som försvann kunde få veta att deras nära och kära lever bekvämt och lyckligt i en värld som är långt bättre än er, som den är för närvarande.

Några fler frågor, Suzy?

Tack för att du besvarade de frågor jag tänkte på, Ashtar. Det är fantastiskt hur dessa människor blev så underbart bemötta och att deras levnadsbehov tillgodosågs. Vet du om de och människorna som älskar dem kan bli återförenade under denna livstid?

Nej, det vet jag inte, men jag tror att det är mycket osannolikt. Energin av kärlek och band försäkrar en återförening i den andliga världen, men de flesta av Jordens invånare har en lång väg att gå när det gäller att höja sin medvetandenivå innan ett möte fysiskt ligger inom deras verklighet.

Kan medier, eller läsare, här kontakta planets människor och få information för deras familjer?

Telepatisk kommunikation finns överalt i Universum, men att göra sådana anslutningar skulle vara svårt i det här fallet. Endast exceptionella mellanhänder är tydligt intonade till vibrationerna hos själar som är långt bortom Nirvana – den värld de måste nå är belägen utanför ert solsystem – och här har man återigen att göra med en brist på medvetande. De flesta människor på Jorden tror bara på vad de personligen har upplevt, eller har undervistas om, och telepatisk kommunikation är inte vida spridd i någon av de kategorierna.

Okej, men kan fakta om vad som hände berättas efter att massor av era rymdskepp landar och utomjordiska människor som lever här på Jorden blir kända?

Ja, definitivt!

Ashtar, vet du när det kommer att ske?

Suzy, om jag gjorde det så skulle jag skrika ut det från ditt hustak! Inte riktigt, men vi skulle säkert berätta det för era ledare så att det kunde komma ut från officiella källor innan ett antal av oss dyker upp i våra ”naturliga” kroppar. Det är som Matthew och Hatonn talat om för er, Gud tog hand om tidsplanen därför att endast Han kan veta när det kollektiva psyket hos er civilisation är redo att välkomna främlingar som oss. Ni kan ju inte ens komma överens med varandra ännu!

Du har rätt, och det är fruktansvärt smärtsamt för så många – miljarder lider. Vad mer kan ljusarbetare göra för att vända på detta?

Kära hjärta, allt jag kan säga är vad ljusarbetare redan gör, visar på kraften i kärlek genom att leva enligt den varje dag. Men ni kunde tala lite mer om den universella lagen om attraktion – ni behöver inte kalla den det, men människor på Jorden behöver veta att energin i deras tankar, känslor och handlingar zoomas in i den universella soppan och går som bumeranger tillbaka med mer av samma sak. Alltför många tankar handlar om rädsla, krig, fördomar, sjukdomar, fattigdom och förtvivlan – just det som den som tänkte så inte alls vill ha – och det är därför som förändringar kommer så sakta, stadigt men sakta.

Det verkar som mer sakta än stadigt. Jag har inga fler frågor just nu, Ashtar. Tack för allt du berättade för mig.

Du är välkommen, naturligtvis, men jag vill inte avsluta detta med min lite syrliga kommentar. Vi har varit redo i åratal att vara tillsammans med er – vi älskar er, våra bröder och systrar – och när jag nått en viss punkt låter jag otåligheten komma fram. Sanningen är att era framsteg under planetens Uppstigning har överraskat ljuskrafterna över hela Universum! Er uthållighet, uppfinningsrikedom och beslutsamhet att ge kommande generationer en bättre värld har redan gjort det så. Ni arbetar fortfarande på detta i er tidsuppfattning, men i kontinuum är detta redan klart. Så låt mig avsluta med ett HURRA för er ärorika och härliga seger!

Ja! Tack Ashtar! Klart för nu!


I KÄRLEK och LJUS!
Suzanne Ward

    


Översättning Gertie Dahlberg.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PRG







Instructions HERE





Invokation


Klicka på den högra rutan i botten på videoramen för att få texten.

Invokation

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 – 24:00 Stockhom, Sweden

http://24timezones.com/